Szövegírás tervezők, segédletek

A szövegírásnak csak egy része maga az írás, a többi figyelés, elemzés, tervezés.

HA TE MAGAD ÍROD A SZÖVEGEIDET

A szövegírás folyamata: figyelés, elemzés, tervezés és írás. Ha nem irányzod be a céljaidat, ha nem tervezed meg a mondanivalódat, ha nem tudod kihez szólsz, akkor az üzeneted könnyen célt téveszthet. Figyeld a piacot, a célközönségedet, a konkurenseidet, elemezd, mérd az adatokat, majd pedig tervezz, tervezz, tervezz. Az általam készített szövegírás tervezők a tartalomstratégiád megalapozásában és a tudatos tartalomalkotásban segítenek neked. Ha nem vagy biztos benne, hogy a kiszemelt segédlet neked való-e, akkor írj nekem.

MIRE LELSZ ITT?

“Mit? – Miért? – Kinek?” háromszög alapú tervező + ajándék 38 kérdéses mini segédlet [8600 Ft] – kitöltöd, visszaküldöd hozzám, én pedig adok neked egy ingyenes mini tartalomstratégia elemzést

2 db “probléma-megoldás” fókuszú blogbejegyzés sablon [5800 Ft] + ajándék címadós kisokos példagyűjteménnyel, hogy hatásosabb szövegeket tudj írni

Buyer Persona tervező az ideális vevőd, ügyfeled megtervezéséhez, az online kommunikációd megalapozásához [3500 Ft]

Posztnaptár filofax méretben a folyamatos tartalomalkotáshoz [INGYENES]

25 lépéses önismereti bingó [INGYENES] – énmárka építéshez, újragondoláshoz, amit posztnaptárként is használhatsz

Szövegírás tanácsadás [5000 Ft] – te kérdezel, én szóban válaszolok (max. 30 perces telefonbeszélgetés) a 10 kérdés – 10 válasz sablon alapján [hamarosan elérhető]

Csak elkezdeni nehéz.

Ha egyszer belelendülsz, akkor megy, mint a ringlispíl.

MIT?-MIÉRT?-KINEK? HÁROMSZÖG ALAPÚ TERVEZŐ [ÁTDOLGOZOTT KIADÁS]

A TARTALOMSTRATÉGIÁD ALAPJAINAK MEGÉPÍTÉSÉHEZ

Ha még nem építetted fel a tartalomstratégiádat, akkor ezzel kezdj. A tervezőben 3 db A4-es oldalnyi elméleti és gyakorlati segédanyagot adok, amihez egy “babzsákfoteles” esettanulmányt is kapcsoltam. A segédlet segítségével be tudod határolni a célközönségedet és meg tudod fogalmazni a magasabb rendű célodat, küldetésedet.

+ AJÁNDÉK: 38 KÉRDÉSES TARTALOMSTRATÉGIA MINI SEGÉDLET – ha ezt kitöltve visszaküldöd hozzám, akkor készítek neked egy ingyenes mini tartalomstratégia elemzést.

3 DB A4-ES OLDAL ELMÉLETI LEVEZETÉS

ÉRTHETŐ MAGYARÁZATOK

KONKRÉT ESETTANULMÁNY

MIRE JÓ?

TARTALOMSTRATÉGIA FELÉPÍTÉSHEZ

CÉLKÖZÖNSÉG BEHATÁROLÁSÁHOZ

KÜLDETÉS MEGFOGALMAZÁSÁHOZ

PROBLÉMA-MEGOLDÁS FÓKUSZÚ BLOGBEJEGYZÉS SABLON – 2 DB SABLON

AVAGY HOGYAN ÍRJ HATÁSOS BLOGBEJEGYZÉSEKET

“Hogyan írjak jó blogbejegyzést?” – egy örök kérdés. Persze nem véletlenül, hiszen nem csak az a lényeg, hogy érdekes legyen a téma. A hatásos írások mögött tudatosság rejlik, ami azt jelenti, hogy van egy struktúrád, amire felhúzod a tartalmat, amin keresztül felépíted a gondolatmenetet. A 2 db sablon alapján célfókuszáltan tudod megírni a blogbejegyzéseidet.

+ AJÁNDÉK: CÍMADÓS KISOKOS PÉLDAGYŰJTEMÉNNYEL – hatásvadász marketing fogások helyett értékes tippek, hogy a címadás neked is könnyen menjen

5 DB A4 OLDALAS SEGÉDLET

4 LÉPÉSES LEVEZETÉS

PSZICHOLÓGIAI TUDNIVALÓK

KÉTFÉLE BLOGBEJEGYZÉS SABLON

MIRE JÓ?

GONDOLATMENET FELÉPÍTÉSHEZ

TUDATOS TARTALOMALKOTÁSHOZ

EGYSZERŰBB, GYORSABB BLOGOLÁSHOZ

BUYER PERSONA TERVEZŐ FILOFAX MÉRETBEN

MERT SOKKAL HATÁSOSABBAN TUDSZ KOMMUNIKÁLNI, HA ISMERED A CÉLKÖZÖNSÉGEDET

A kommunikáció megtervezésekor az egyik legfontosabb feladat a célközönség elemzés, ezen belül pedig a Buyer Persona felépítése. Ez a tervező segít neked átgondolni az ideális vevőd, ügyfeled személyiségjegyeit, hogy milyen problémái, vágyai, aggályai vannak, hogy milyen kérdésekre keresi a választ.

9 DB OLDAL TERVEZŐ SEGÉDLET

PERSONAL “M” FILOFAXBA FŰZHETŐ

MIRE JÓ?

IDEÁLIS VEVŐ, ÜGYFÉL FELÉPÍTÉSÉHEZ

A KOMMUNIKÁCIÓ MEGALAPOZÁSÁHOZ

Mit ér az egész, ha nem leled örömödet benne?

Csináld úgy, hogy élvezet legyen, ne teher.

AJÁNDÉK ANYAGOK

POSZTNAPTÁR FILOFAX MÉRETBEN

MERT TARTALMAT ALKOTNI FOLYAMATOSAN JÓ

Ha csak akkor posztolsz a közösségi oldalaidra, amikor éppen kedved van hozzá, az sosem lesz annyira hatásos, mintha előre kitalálnád és beidőzítenéd a posztjaidat. Ennek a mini posztnaptárnak az a küldetése, hogy a kezed alá dolgozzon a tervezésben.

NAPOKRA LEBONTOTT TERVEZŐ NAPTÁR

PERSONAL “M” FILOFAXBA FŰZHETŐ

MIRE JÓ?

FACE, INSTA POSZTOK MEGTERVEZÉSÉHEZ

FOLYAMATOS TARTALOMKÉSZÍTÉSHEZ

25 LÉPÉSES ÖNISMERETI BINGÓ

ÉNMÁRKA FELÉPÍTÉSÉHEZ, ÚJRAGONDOLÁSÁHOZ

Az énmárkád felépítéséhe fontos, hogy elég mélyen, átfogóan ismerd önmagad. A kommunikációdba minél jobban bele tudod vinni a saját személyiségedet, gondolati és érzelmi világodat, annál hatásosabb tartalmakat készíthetsz. Az önismereti bingózás ebben segít neked.

ÖNISMERETI KÉRDÉSEK, ÚTMUTATÓK

INSPIRÁCIÓ ÖTLETELÉSHEZ

MIRE JÓ?

ÉNMÁRKA MEGTERVEZÉSÉHEZ, FEJLESZTÉSÉHEZ

AKÁR POSZTNAPTÁRKÉNT IS HASZNÁLHATÓ

ÉRDEKELNEK A SZÖVEGÍRÁS TERVEZŐK?

NE TARTSD MAGADBAN

Írd meg, hogy melyik anyagot szeretnéd, én 24 órán belül válaszolok az üzenetedre. Ha az ingyenes segédletek közül választasz, akkor válaszüzenetben máris küldöm. Ha fizetős tervezőt kérsz, akkor megadom az utaláshoz szükséges adatokat. Miután beérkezett az összeg, küldöm is a terveződet.

Ez nem ámítás, én is ezeket a tervezőket használom.