Szövegírást segítő anyagok

Jó helyen jársz, ha a tartalmaidat te magad írod vagy te magad szeretnéd írni – természetesen nem akárhogy, hanem úgy, mint egy vérbeli szövegíró! Itt találod az általam készített segédleteket, amikkel segítek, hogy te is vonzó szövegeket tudj készíteni az online felületeidre. Ezeket az anyagokat eredetileg magamnak csináltam és a mai napig is használom őket a munkámhoz. Jó szívvel ajánlom neked is, ha tudatosabb, tartalmasabb, kreatívabb – azaz jobb – szövegeket szeretnél írni, amikre pozitívan reagál a célközönséged.

NÉHÁNY TUDNIVALÓ A SEGÉDLETEKHEZ:

  • egy elméleti résszel kezdődnek, ahol górcső alá veszem a témába vágó szövegírós fogalmakat és természetesen a hozzájuk kapcsolódó magyarázatokat is megadom
  • egy mini munkafüzetet is találsz bennük, ami olyan kérdéseket rejt magában, amikre – az elméleti rész feldolgozása után – meg tudod adni a saját válaszaidat
  • egy-egy ajándék segédlet is jár hozzájuk
  • a segítő anyagokat A4 oldal méretben készítettem és PDF formátumban küldöm át neked őket
  • a rendelést követően nem hagylak magadra, a felmerülő kérdéseiddel bizalommal fordulhatsz hozzám

Ha bizonytalan vagy, hogy melyik segédlet válna hasznodra, akkor segítek a döntésben. Ha pedig nem találod, amiért jöttél, akkor se csüggedj, írd meg nekem mit keresel – volt rá már példa, hogy kérésre készítettem új segédanyagot!

TARTALOMSTRATÉGIA TERVEZŐ

A TUDATOSABB MÁRKAKOMMUNIKÁCIÓDHOZ

Mielőtt nekilendülsz a tartalomkészítésnek, fontos, hogy stratégiát alkoss hozzá. Ez lényegében nem más, mint egy nagybetűs terv elkészítése annak érdekében, hogy az online kommunikációd minden felületeden (weboldal, blog, social oldalak) egységesen és hűen tükrözze azt, aki vagy és amit a munkásságoddal képviselsz. Ezt a tervezőt magamnak készítettem, amikor szövegíró mivoltomban kiléptem az online térbe és elkezdtem aktívan kommunikálni magamról.

12 (A4) OLDALAS SEGÉDLET 6 FEJEZET + MINI MUNKAFÜZET
TARTALOMSTRATÉGIA
– ALKOTÁSHOZ
ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ EGYSÉGESÍTÉSÉHEZ ERŐS MÁRKA- ÉS MÁRKAKÖZÖSSÉG TEREMTÉSHEZ

+ AJÁNDÉK: 38 KÉRDÉSES TARTALOMSTRATÉGIA MINI SEGÉDLET – sok-sok kérdéssel segítek átgondolni, hogy a tartalomstratégiádnak mik a legfontosabb pillérei

FEJEZETCÍMEK:

I. INFORMÁCIÓSZERZÉS

II. CÉLKÖZÖNSÉG

III. KONKURENCIA

V. TERVEZÉS

V. TARTALOM

VI. KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS

VII. EREDMÉNYMÉRÉS

VIII. FEJLŐDÉS

PROBLÉMA-MEGOLDÁS FÓKUSZÚ BLOGBEJEGYZÉS SABLON

A BUYER PERSONÁDRA ALAPOZOTT BLOGÍRÁSHOZ

“Hogyan írjak jó blogbejegyzést?” – egy örök kérdés. Persze nem véletlenül, hiszen nem csak az a lényeg, hogy érdekes legyen a téma. A hatásos írások mögött tudatosság rejlik, ami azt jelenti, hogy van egy struktúrád, amire felhúzod a tartalmat, amin keresztül felépíted a gondolatmenetet. A sablon alapján a Buyer Personádra alapozva, célfókuszáltan tudod megírni a blogbejegyzéseidet.

12 (A4) OLDALAS SEGÉDLET 4 LÉPÉSES LEVEZETÉS + MINI MUNKAFÜZET
GONDOLATMENET FELÉPÍTÉSHEZ TUDATOS TARTALOMALKOTÁSHOZ EGYSZERŰBB, GYORSABB BLOGOLÁSHOZ

+ AJÁNDÉK: CÍMADÓS KISOKOS PÉLDAGYŰJTEMÉNNYEL – hatásvadász marketing fogások helyett értékes tippek, hogy a címadás neked is könnyen menjen.

FEJEZETCÍMEK:

1.MIÉRT FONTOS, HOGY JÓ CÍMET ADJ A BLOGBEJEGYZÉSEDNEK?

2.HATÁSVADÁSZ MARKETING TIPPEK HELYETT ÉRTÉKES TANÁCSOK

3.HÉT FEJEZETRE BONTOTT KIS CÍMGYŰJTEMÉNY

BUYER PERSONA TERVEZŐ

AZ IDEÁLIS ÜGYFELED/VÁSÁRLÓD MEGSZEMÉLYESÍTÉSÉHEZ

A kommunikáció megtervezésekor az egyik legfontosabb feladat a célközönséged elemzése, ezen belül pedig a Buyer Persona (=ideális ügyfél/vásárló) megszemélyesítése. Ez a tervező segít neked átgondolni a személyiségjegyeit, hogy milyen problémái, vágyai, aggályai vannak, hogy milyen kérdésekre keresi a választ. Ha úgy ismered a szövegek címzettjét, mint a barátodat, akkor a weboldaladra, a blogodba és a social felületeidre is sokkal hatásosabb tartalmakat tudsz készíteni.

9 (A4) OLDALAS TERVEZŐ SEGÉDLET 4 LÉPÉSES LEVEZETÉS + MINI MUNKAFÜZET
A CÉLKÖZÖNSÉG ELEMZÉSÉHEZ IDEÁLIS VEVŐ, ÜGYFÉL MEGSZEMÉLYESÍTÉSE A KOMMUNIKÁCIÓ MEGALAPOZÁSÁHOZ

+ AJÁNDÉK: SEGÉDLET A CÉLKÖZÖNSÉGED FELKUTATÁSÁHOZ, ELEMZÉSÉHEZ – ötleteket adok ahhoz, hogy hogyan tudsz mini kutatást + elemzést készíteni a célközönségedről

EZEKRE A KÉRDÉSEKRE KAPSZ VÁLASZT:

1.MIÉRT FONTOS, HOGY ISMERD A CÉLKÖZÖNSÉGEDET?

2.HOL ÉS HOGYAN TUDSZ INFORMÁCIÓKAT SZEREZNI A CÉLKÖZÖNSÉGEDRŐL?

3.MILYEN ADATOKAT ÉRDEMES GYŰJTENED RÓLUK?


SEGÉDANYAG RENDELŐ ŰRLAP –

Írd meg, hogy melyiket szeretnéd. Ha az ingyenesek közül választasz, akkor máris küldöm. Ha fizetőset kérsz, akkor megadom az utaláshoz szükséges adatokat és miután beérkezik az összeg, már landol is a postafiókodban.

VÁLASZ 24 ÓRÁN BELÜL
H-P: 7-18

ÁLLANDÓ ÉS SZEZONÁLIS AJÁNLATAIM: