Szövegírást segítő anyagok

HOGY TE IS ÚGY ÍRJ, MINT EGY VÉRBELI SZÖVEGÍRÓ!

Itt találod az általam készített segédleteket, tervezőket, amikkel segítek, hogy te is átütő szövegeket tudj készíteni az online felületeidre. Ezeket az anyagokat alapvetően magamnak csináltam és a mai napig is használom is a munkámhoz. Jó szívvel ajánlom neked is őket, ha tudatosabban szeretnél tartalmat alkotni és tartalmasabb szövegeket szeretnél írni.

Ha bizonytalan vagy, hogy melyik segédlet lenne jó számodra, akkor segítek a döntésben! Ha pedig nem találod, amiért jöttél, akkor se csüggedj, írd meg nekem mit keresel – volt rá már példa, hogy kérésre készítettem új segédanyagot.

TARTALOMSTRATÉGIA TERVEZŐ

HOGY TUDATOSSÁGOT CSEMPÉSSZ AZ ONLINE KOMMUNIKÁCIÓDBA

Mielőtt nekilendülsz a tartalomkészítésnek, fontos, hogy stratégiát alkoss hozzá. Ez lényegében nem más, mint egy nagybetűs terv elkészítése annak érdekében, hogy az online kommunikációd minden felületeden (weboldal, blog, social oldalak) egységesen és hűen tükrözze azt, aki vagy és amit a munkásságoddal képviselsz. Ezt a tervezőt magamnak készítettem, amikor szövegíró mivoltomban kiléptem az online térbe és elkezdtem aktívan kommunikálni magamról.

12 (A4) OLDALAS SEGÉDLET 6 FEJEZET + MINI MUNKAFÜZET
TARTALOMSTRATÉGIA
– ALKOTÁSHOZ
ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ EGYSÉGESÍTÉSÉHEZ ERŐS MÁRKA- ÉS MÁRKAKÖZÖSSÉG TEREMTÉSHEZ

+ AJÁNDÉK: 38 KÉRDÉSES TARTALOMSTRATÉGIA MINI SEGÉDLET – sok-sok kérdéssel segítek átgondolni, hogy a tartalomstratégiádnak mik a legfontosabb pillérei

FEJEZETCÍMEK:

I. INFORMÁCIÓSZERZÉS

II. CÉLKÖZÖNSÉG

III. KONKURENCIA

V. TERVEZÉS

V. TARTALOM

VI. KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS

VII. EREDMÉNYMÉRÉS

VIII. FEJLŐDÉS

PROBLÉMA-MEGOLDÁS FÓKUSZÚ BLOGBEJEGYZÉS SABLON

A BUYER PERSONÁRA ALAPOZOTT BLOGÍRÁSHOZ

“Hogyan írjak jó blogbejegyzést?” – egy örök kérdés. Persze nem véletlenül, hiszen nem csak az a lényeg, hogy érdekes legyen a téma. A hatásos írások mögött tudatosság rejlik, ami azt jelenti, hogy van egy struktúrád, amire felhúzod a tartalmat, amin keresztül felépíted a gondolatmenetet. A sablon alapján a Buyer Personádra alapozva, célfókuszáltan tudod megírni a blogbejegyzéseidet.

12 (A4) OLDALAS SEGÉDLET 4 LÉPÉSES LEVEZETÉS + MINI MUNKAFÜZET
GONDOLATMENET FELÉPÍTÉSHEZ TUDATOS TARTALOMALKOTÁSHOZ EGYSZERŰBB, GYORSABB BLOGOLÁSHOZ

+ AJÁNDÉK: CÍMADÓS KISOKOS PÉLDAGYŰJTEMÉNNYEL – hatásvadász marketing fogások helyett értékes tippek, hogy a címadás neked is könnyen menjen.

FEJEZETCÍMEK:

1.MIÉRT FONTOS, HOGY JÓ CÍMET ADJ A BLOGBEJEGYZÉSEDNEK?

2.HATÁSVADÁSZ MARKETING TIPPEK HELYETT ÉRTÉKES TANÁCSOK

3.HÉT FEJEZETRE BONTOTT KIS CÍMGYŰJTEMÉNY

BUYER PERSONA TERVEZŐ FILOFAX MÉRETBEN

AZ IDEÁLIS ÜGYFELED/VÁSÁRLÓD MEGSZEMÉLYESÍTÉSÉHEZ

A kommunikáció megtervezésekor az egyik legfontosabb feladat a célközönséged elemzése, ezen belül pedig a Buyer Persona (=ideális ügyfél/vásárló) megszemélyesítése. Ez a tervező segít neked átgondolni a személyiségjegyeit, hogy milyen problémái, vágyai, aggályai vannak, hogy milyen kérdésekre keresi a választ. Ha úgy ismered a szövegek címzettjét, mint a barátodat, akkor a weboldaladra, a blogodba és a social felületeidre is sokkal hatásosabb tartalmakat tudsz készíteni.

9 OLDALAS TERVEZŐ SEGÉDLET 4 LÉPÉSES LEVEZETÉS + MINI MUNKAFÜZET
A CÉLKÖZÖNSÉG ELEMZÉSÉHEZ IDEÁLIS VEVŐ, ÜGYFÉL MEGSZEMÉLYESÍTÉSE A KOMMUNIKÁCIÓ MEGALAPOZÁSÁHOZ

+ AJÁNDÉK: SEGÉDLET A CÉLKÖZÖNSÉGED FELKUTATÁSÁHOZ, ELEMZÉSÉHEZ – ötleteket adok ahhoz, hogy hogyan tudsz mini kutatást + elemzést készíteni a célközönségedről

EZEKRE A KÉRDÉSEKRE KAPSZ VÁLASZT:

1.MIÉRT FONTOS, HOGY ISMERD A CÉLKÖZÖNSÉGEDET?

2.HOL ÉS HOGYAN TUDSZ INFORMÁCIÓKAT SZEREZNI A CÉLKÖZÖNSÉGEDRŐL?

3.MILYEN ADATOKAT ÉRDEMES GYŰJTENED RÓLUK?

2020-AS POSZTTERVEZŐ NAPTÁR

A FOLYAMATOS POSZTOLÁSHOZ

Ezt a poszttervező naptárat eredetileg magamnak készítettem, aztán úgy döntöttem, hogy megosztom nyilvánosan is, mert szerintem nagy segítséget nyújt a folyamatos posztíráshoz. Vannak benne tervezőlapok, jegyzetlapok, illetve egy 12 lapos naptárat is készítettem hozzá.

25 OLDALAS TERVEZŐ12 LAPOS NAPTÁR JEGYZETLAPOK
A TARTALOM MEGTERVEZÉSÉHEZ A POSZTOK BEIDŐZÍTÉSÉHEZ JEGYZETELÉSHEZ, ÖTLETELÉSHEZ

MÉRET: 9 CM X 16 CM (PERSONAL “M” MÉRETŰ FILOFAXBA FŰZHETŐ)

RÉSZEI:

1.IRÁNYTŰM A POSZTOLÁSHOZ

2.A MÁRKÁM VEZÉRTÉMÁI

3.POSZTÖTLETEIM A HÉTRE

4.NAPTÁR 12 HÓNAPRA

5.HETI POSZTNAPTÁRAM

6. JEGYZETEIM

7.INSPIRÁLÓ GONDOLATOK


AJÁNDÉK ANYAGOK TŐLEM NEKED


TÉMAVEZETŐ NAPTÁR

A folyamatos blogíráshoz, posztoláshoz fontos, hogy legyen egy naptárad, amiben jelzed, hogy melyik nap milyen témájú írások “mennek ki”. Ez iránymutatást ad a szövegek beidőzítéséhez és sokkal átláthatóbbá teszi a témavezetést. Ha rendszeresen használod, akkor bármikor vissza tudod nézni (akár hónapokra visszamenőleg is), hogy mikor miről osztottál meg tartalmat, ami nagy segítséget ad a tervezős munkához. Ez egy 12 “füles” hónapokra bontott MS Excel naptár, amit a saját projektjeimhez és a megbízói munkáimhoz is használok.

12 “FÜLES” EXCEL NAPTÁRDÁTUMOKKALAKTUÁLIS HÉT JELÖLÉSÉVEL
POSZTOLÁSHOZ TÉMAVEZETÉSHEZIDŐZÍTÉSHEZ

2020-AS ALKOTÓI HOLDNAPTÁR

A Hold nagy hatással van az életünkre. Az erejében rejlő ősi misztériumot már régóta lankadatlanul kutatjuk. Kézzel fogható bizonyítékaink ugyan nincsenek, de a népi tapasztalások megerősítik a feltevésünket, miszerint a holdfázisok irányt mutatnak nekünk a boldog, kiegyensúlyozott életvitelhez. Többek között az alkotói-teremtői folyamatainkra is hatást gyakorolnak. Az egyik megbízómnak írtam a témában, amikor kipattant a fejemből az ötlet, hogy elkészítem ezt az inspirációs holdnaptárt.

1 (A4) OLDALAS NAPTÁRHOLDFÁZISOK DÁTUMAIVAL “ÉGI ÜZENETEKKEL”
ALKOTÁSHOZ TEREMTÉSHEZCSAK ÚGY

MOTIVÁCIÓS KÁRTYÁK

Bármibe is kezdesz bele, fontos, hogy legyen egy belső mozgatórugód, ami a siker felé hajt. Az első lépések megtétele sosem könnyű, de az út később is tartogat kihívásokat, megoldandó feladatokat, amik próbára teszik a kitartásodat, türelmedet, akaraterődet. A lényeg, hogy a pillanatnyi kudarcok ellenére se térj le az álmaidhoz vezető útról és akkor is tarts ki, amikor zsákutcába kerülsz vagy egy buktatón kell átjutnod. Ezek a motivációs kártyák olyan üzeneteket rejtenek, amik erőt adnak a nehéz helyzetekben.

12 KÁRTYAWATERCOLOR HÁTTÉRREL MOTIVÁCIÓS ÜZENETEKKEL
INDULÁSHOZHALADÁSHOZCSAK ÚGY

SZERETNÉD VALAMELYIKET?

NE TARTSD MAGADBAN

Írd meg, hogy melyiket kéred, én 24 órán belül válaszolok az üzenetedre. Ha az ingyenesek közül választasz, akkor máris küldöm. Ha fizetőset kérsz, akkor megadom az utaláshoz szükséges adatokat. Miután beérkezett az összeg, már megy is a postafiókodba.

Ez nem ámítás, ezeket a segédleteket én magam is használom.

Nem találod, amit keresel?

Akkor nézz vissza máskor is, a szövegírást segítő anyagaimat folyamatosan bővítem.