ahol a tartalom nem csak szöveg, hanem mondanivaló

Szövegírást segítő anyagok

Jó helyen jársz, ha a tartalmaidat te magad írod. Itt találod azokat a kérdéssorokat, amikkel segítek, hogy te is vonzó szövegeket tudj készíteni az online felületeidre. Ezeket az anyagokat eredetileg magamnak csináltam és a mai napig is használom őket a munkámhoz. Jó szívvel ajánlom neked is, ha tudatosabb, tartalmasabb, kreatívabb szövegeket szeretnél írni.

A segédletek gondolatébresztő kérdéseket tartalmaznak, amik inspirációt adnak és iránymutatóként szolgálnak az online kommunikációd felépítéséhez.

De előtte egy fontos dolog…

A SZÖVEG NEM ELAD, HANEM ÉPÍT

A szövegírás az értékesítésen belül a marketing része. Sok helyen találkozhatsz azzal, hogy “bevételnövelő” szövegírás és társai, de tudnod kell, hogy a szöveg NEM ad el. Akkor mégis miért van ekkora szükség rá? Azért, mert a szöveggel építed fel a weboldaladat, az énmárkádat, a szakértői státuszodat és a marketinged egy részét. A szöveggel tudod informálni a vásárlóidat, ügyfeleidet és hogy az értékesítésről is beszéljek, a szöveggel nagyon jól tudod támogatni az eladást.

“Oké, szóval az online jelenlét szükségszerű az értékesítéshez. Nem lehet olyan nagy kunszt posztokat írni! De hogyan is kezdjek bele?”

Talán már neked is megfordult ez a fejedben vagy ki tudja, lehet, hogy pont emiatt üresek még az online felületeid…

Nyugi! Az eleje mindig a legnehezebb. A 10 kérdés c. segédletemben adok neked egy vonalvezetőt, ami mentén szépen át tudod gondolni, hogy miről és hogyan is érdemes írnod, ez pedig iránytűként fog vezetni a tartalomalkotásban. Ha megvannak az alapok, utána a szövegírás könnyű és nagyon-nagyon élvezhető lesz.

Írni tervezés nélkül olyan, mint hajózni iránytű nélkül.

És még egy fontos dolog…

A STORYTELLING A BARÁTOD

A storytelling, azaz a TÖRTÉNETMESÉLÉS az egyik legkedveltebb tartalomalkotási műfaj. Nyilvánvalóan nem véletlenül. Egyfelől azért, mert nagyon szerethető, hisz a saját történeteinket mindannyian szívesen osztjuk meg egymással. Másfelől pedig azért, mert nem csak szívesen osztjuk meg a sajátunkat, hanem szívesen olvassuk másokét is. A történetek összekötnek minket, inspirálnak és gondolatokat ébresztenek bennünk, éppen ezért nagyon jól tudunk velük bizalmat építeni és kapcsolatot teremteni.

A történet érzelmek nélkül csak unalmas tényközlés.

“Oké, szóval érdemes kiaknáznom a storytellingben rejlő lehetőségeket. Sztorim nekem is van bőven. De várjunk csak, egyik sem annyira izgalmas, hogy beszélni kelljen róla.”

Meglehet te is épp ebben a dilemmában vagy és ez a gondolat teljesen lebénít…

Én erre azt mondom, hogy nyugi, nincs olyan történet, amit ne lehetne “becsomagolni” és izgalmasan átadni. A Meséld el! c. segédletemmel végigvezetlek egy jó történet legfontosabb elemein, amiknek tudatában bármelyik történetedet el tudod mesélni úgy, hogy az érdekes legyen a célközönséged számára.