ahol értékesítés-támogató szövegek születnek

Milyen lehetőségeid vannak az üzenetközvetítésre?

Milyen lehetőségeid vannak az üzenetközvetítésre?

Minden vállalkozónak van üzenete. 

Ha te például egy újfajta sportcipőt értékesítesz, ami sokkal szuperebb, mint bármelyik Nike csodacipő, akkor nyilván szeretnéd, hogy az emberek tudomást szerezzenek róla. El szeretnéd mesélni nekik, hogy ha futás közben ez a sportcipő van a lábukon, akkor csak úgy habzsolják benne a kilométereket. 

Tegyük fel, hogy nem értékesítő, hanem fodrász vagy, aki feltalált egy szuper melírozó eljárást, és az újfajta technika segítségével csodaszép, természetes hatású frizurákat tudsz varázsolni a nők fejére. Biztos vagyok benne, hogy ez esetben is szeretnél mesélni az embereknek.

Weboldal

A leglogikusabb lépés, ha létrehozol egy weboldalt. 

Egyrészt, mert így bárki megtalálhat az interneten, aki hiper-szuper sportcipőt, vagy menő fodrászt keres, másrészt pedig, mert valószínűleg a konkurenciádnak is van honlapja, és hát ugye lépést kell tartani… Ezzel persze nagy falatot vállalsz, hiszen meg kell tervezni a dizájnt, a felépítést, a menüt, és hát nem ártana az oldalra egy kis szövegírás sem, mégsem konghat az ürességtől.  

Ha egy komplett weboldalt szeretnél, ami tartalmilag is a toppon van, akkor az bizony komoly szövegírói munka (is). Mégis megéri belefektetni az időt, energiát, hiszen ez a platform lesz az internetes névjegyed.  

Blog aloldal

Ha már van weboldalad, amin van szöveg is, akkor érdemes létrehoznod egy blog aloldalt is.  

Ezt akkor is megteheted, ha értékesítő vagy, akkor is, ha szolgáltató, igazából lényegtelen, hogy mivel foglalkozol. A blog aloldal célja, hogy a weboldalad tartalma folyamatosan frissüljön. Ez azért jó, mert az emberek szívesen kattintanak olyan oldalakra, ahol új cikkeket olvashatnak. A látogatottság szárnyalását pedig a Google is pozitívan értékeli. (Értsd: jó helyre tesz a keresési listában.) 

Szövegírás tekintetében ez annyit jelent, hogy legalább heti rendszerességgel érdemes blog bejegyzéseket gyártani.

Social media (Fb, Insta…stb.)

Aztán ott vannak a felkapott social media platformok is, például Facebook, Instagram és társaik, amiket szintén nem árt frissen tartani

A felmérések szerint hetente átlagosan 15 órát töltünk azzal, hogy a közösségi felületeken scrollozunk fel-le. Ez persze csak egy hozzávetőleges adat, szerintem a mai tizen-, huszonévesek esetében ez az adat bőven magasabbra rúg. A social media posztokkal hatékonyan lehet hinteni az infókat, hiszen viszonylag rövid idő alatt sok emberhez jutnak el. 

A közösségi posztok, szöveget is tartalmazó insta történetek rövidebb szösszenetek, amiknek elsődleges célja, hogy folyamatosan szem előtt legyél. Mert, hát mégsem mondhatod azt állandóan, hogy a “héjj, itt vagyok ám, ha kell egy szupi sportcsuka vagy egy ügyes kezű fodri, keress bátran”. 


Related Posts

Ez történik, ha Danira bízod a szövegírást

Ez történik, ha Danira bízod a szövegírást

Félreértés ne essék, nincs bajom a diákokkal. Én is voltam lelkes “iskolapados”, sőt bizonyos értelemben, most is az vagyok, hiszen folyamatosan tanulom a szakmát. Az én hátam mögött viszont már több millió karakter lepörgött.   Képzeld el…  Feladsz egy hirdetést a profession.hu-ra “tapasztalat nem szükséges” jeligével, hogy fiatalos csapatba jó […]

A weboldal olyan, mint a palánta – törődést igényel

A weboldal olyan, mint a palánta – törődést igényel

A digitális világ térhódítása felett már nem lehet szemet húnyni. Ha vállalkozóként labdába akarsz rúgni a piacon, akkor kell, hogy legyen egy weboldalad. Mármint, ami nem tök üres, hanem amin szövegek vannak – legalább egy bemutatkozás és néhány olyan írás, amivel részletesebben elmondod, hogy ki vagy és […]



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük