ahol értékesítés-támogató szövegek születnek

Miért jó neked, ha én szövegelek helyetted?  

Miért jó neked, ha én szövegelek helyetted?  

„Kéne írni valamit a weboldalra.” – ismerős a gondolat? Ugyanez a helyzet a Facebook és Instagram profiloddal is, amik szintén konganak az ürességtől már vagy hetek óta. 

Aztán telnek-múlnak a napok, és még mindig nem ég a kezed alatt a billentyűzet. Tudatosul benned, hogy a szövegírás bizony munka. Időt, energiát és kreativitást igénylő feladat, aminek a gondolata sötét árnyékként kísér…

Ha kiszervezed a munkát, és én leszek a szövegíród, akkor leveszem a válladról a terhet. 

  • életben tartom a blog oldaladat heti rendszerességű cikkekkel 

Kérhetsz rövidebb, 1500-2000 karakteres szövegeket (mi, szövegírók így mérjük az írásokat), de mondhatod azt is, hogy neked legalább 500 szavas (A4-es oldalnyi) cikkek kellenek. Igazából teljesen mindegy, milyen hosszú szövegekben gondolkodsz, úgyis a tartalom a lényeg (+ a rendszeresség). 

  • érdekes posztokat gyártok a social media felületeidre (Face, Insta…stb.) 

A közösségi oldalakon inkább rövidebb szösszeneteket érdemes kitenni. Az emberek agyhalott módjára tekerik az idővonalakat, sztorikat egyfajta kikapcsolódásként, az aktualitások iránti vágyuk kielégítéseként. Nem akarnak cifra szövegeket olvasni, csak az egyszerűen emészthető, érdekes/humoros/cuki tartalmat fogadják be. 

  • stílusosan megszövegezem a weboldalad fő-, és aloldalait 

A weboldalad olyan, akárcsak az irodád, ahova beinvitálod az ügyfeleidet. A boltod, ahol tárt karokkal várod a vásárlóidat. Egy szóval (na jó, hárommal): nem mindegy, milyen. Nem mindegy, milyen a légkör, nem mindegy, milyen lehetőségek vannak az eligazodásra, és az sem mindegy, hogy te, mint vállalkozó milyen stílusban beszélsz, és úgy egyáltalán, mit mondasz magadról. 

  • vonzó leírást készítek a termékedről, szolgáltatásodról 

A leírás típusú szövegek bemutatják az általad kínált portékát, legyen az bármi is. Ezen a szinten már nem elég azt szajkózni ezeregyféleképpen, hogy ez egy szuper dolog. Azok, akik eljutnak a termékleírásig, ők már a részletekre kíváncsiak, és arra a kérdésre keresik a választ, hogy miért nálad vegyék meg az adott dolgot, és ne a konkurensednél?  

  • ütős landing page szöveget gyártok neked 

Néha nem árt kiemelt tartalmat gyártani, például egy érkező oldalra, ahova linkeken keresztül jutnak el az érdeklődők. Itt nagyon tudatosan kell felépíteni a szöveget, hiszen az a cél, hogy az olvasót végig vezessük egy logikusan felépített, mégis érzelem-vezérelt gondolatmeneten, míg végül eljut az eladni kívánt termékig. A vágya tárgyáig, a problémája megoldásáig.  

  • megírom a telibe találó hírleveidet 

A hírlevélírás is a szövegírás egyik speciális területe. A valóságban odamennél a vásárlódhoz, és elmondanád neki, hogy “csókolom, látta már az újdonságainkat?” vagy “most készleten van az a termék, amit múltkor keresett” vagy “ha most 9.990 Ft felett vásárol, akkor 15% kedvezményt kap”. A hírlevél pont ezt a kommunikációt hivatott megvalósítani, csak épp a virtuális valóságban.  


Related Posts

Ez történik, ha Danira bízod a szövegírást

Ez történik, ha Danira bízod a szövegírást

Félreértés ne essék, nincs bajom a diákokkal. Én is voltam lelkes “iskolapados”, sőt bizonyos értelemben, most is az vagyok, hiszen folyamatosan tanulom a szakmát. Az én hátam mögött viszont már több millió karakter lepörgött.   Képzeld el…  Feladsz egy hirdetést a profession.hu-ra “tapasztalat nem szükséges” jeligével, hogy fiatalos csapatba jó […]

A weboldal olyan, mint a palánta – törődést igényel

A weboldal olyan, mint a palánta – törődést igényel

A digitális világ térhódítása felett már nem lehet szemet húnyni. Ha vállalkozóként labdába akarsz rúgni a piacon, akkor kell, hogy legyen egy weboldalad. Mármint, ami nem tök üres, hanem amin szövegek vannak – legalább egy bemutatkozás és néhány olyan írás, amivel részletesebben elmondod, hogy ki vagy és […]



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük