ahol értékesítés-támogató szövegek születnek

A konkurensed épp most tervezi meg a 2020-as évet

A konkurensed épp most tervezi meg a 2020-as évet

Te hogy állsz? 

Csak hármat pislogtunk, és máris decembert írunk. Ideje értékelni a hátunk mögött álló időszakot, számot vetni az elért eredményeinkről, hálát adni a sikereinkért és átgondolni, miben tudnánk fejlődni a jövőben. A legfontosabb teendőnk, hogy az elmúlt hónapok fényében megtervezzük a 2020-es évünket. 

Ahogy átléptük december 1-jét a csapból is az folyik: tervezz, tervezz, tervezz… A social media felületeken is boldog, boldogtalan naptárral a kezében körmöli lelkesen a gondolatjeleket. Naná, hogy a konkurensed is köztük van, aki láthatóan elég jól halad a dolgaival, te pedig még sehol sem tartasz. 

Az év végi hajtás persze pikkpakk le tudja szedálni az embert, és akkor még ott vannak az ünnepek is. A szokásos több napos (vagy hetes?) shoppingtúra, a sütés-főzés-takarítás, a favásárlás körüli mizéria, és hát ott van az átszellemülés feladata is, amire szintén nem ártana időt fordítani még 24-e előtt.  

A következő év marketingjének megtervezése nagy falat

Feloszthatod kisebb részekre, rangsorolhatsz, de a szelektálás is egy emberileg teljesen elfogadható megoldás. Ha pedig csak egyetlen feladatra marad energiád, akkor az a tartalommarketinged megtervezése legyen. A szövegírás felett ne vonj vállat, és ne mondd amolyan patópálosan, hogy “ejj, ráérünk arra még”.

Miért is? 

Képzeld el, hogy szörfölök a neten. Mint érdeklődő ellátogatok a weboldaladra. Elolvasom egy-két blogbejegyzésedet, megnézem a Facebook profilodat, lecsekkollak Instán is. Aztán örökre elfelejtelek, mert a szövegeid annyira semmitmondók, hogy 3 perc múlva azt sem tudom, miről olvastam.  

Ezt a mai, értékesítés-központú világban nem engedheted meg magadnak.  

Az online térben szinte 99,9%-ban a szövegeiddel kommunikálsz az emberek felé. A tartalmaddal tudsz hatni rájuk, azt jegyzik meg, az alapján alkotnak véleményt rólad, és az alapján döntik el, vásárolnak-e tőled. A szöveged minősít téged.

A szöveged te magad vagy.  

Lehet akármilyen szuper a terméked vagy a szolgáltatásod, ha nem tudsz róla érdekesen, hatásosan, egyedien szövegelni, akkor ez sajnos nem fog kiderülni. Örökre elveszel a süllyesztőben, akárcsak a vállalkozók nagy része.

Ezt a konkurensed is tudja. Ezért most céltudatosan tervezgeti, hogy jövőre hogyan fog kommunikálni azok felé az emberek felé, akik a te vásárlóid is lehetnének. Mert tudja, hogy a szövegben bűvös erő lakozik. Mert nem akarja a véletlenre bízni az eladásokat. Mert a lehető legnagyobb bevételre akar szert tenni. 


Related Posts

Ez történik, ha Danira bízod a szövegírást

Ez történik, ha Danira bízod a szövegírást

Félreértés ne essék, nincs bajom a diákokkal. Én is voltam lelkes “iskolapados”, sőt bizonyos értelemben, most is az vagyok, hiszen folyamatosan tanulom a szakmát. Az én hátam mögött viszont már több millió karakter lepörgött.   Képzeld el…  Feladsz egy hirdetést a profession.hu-ra “tapasztalat nem szükséges” jeligével, hogy fiatalos csapatba jó […]

A weboldal olyan, mint a palánta – törődést igényel

A weboldal olyan, mint a palánta – törődést igényel

A digitális világ térhódítása felett már nem lehet szemet húnyni. Ha vállalkozóként labdába akarsz rúgni a piacon, akkor kell, hogy legyen egy weboldalad. Mármint, ami nem tök üres, hanem amin szövegek vannak – legalább egy bemutatkozás és néhány olyan írás, amivel részletesebben elmondod, hogy ki vagy és […]



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük