ahol a tartalom nem csak szöveg, hanem mondanivaló

A lány a klaviatúránál

EGY INTROVERTÁLT LÁNY, AKI ÍR, ALKOT ÉS VÁLLALKOZIK

Mindig a belső hangomra hallgatok, s arra megyek, amerre a szívem mutatja az utat.

Életed során sok mindent birtokolhatsz, de amit a fejlődési utadon megtanulsz, örökre a tiéd marad. Az én történetem ott kezdődik, hogy egy borzasztóan bizonytalan lány voltam, aki egy ponton úgy döntött felvállalva magát kilép a “dobozból”. Szövegírói pályafutásom úgy indult, hogy egy marketing ügynökség külsős szövegírójaként dolgoztam az akkori főállásom mellett. Menedzseri iránymutatással kisebb munkákon dolgoztam, majd az írás-szeretetemnek, tehetségemnek köszönhetően elkezdtem feljebb lépkedni azon a bizonyos láthatatlan ranglétrán.

Később kiemelt projekteket, magasabb minősítésű szövegek megírását is nyugodt szívvel rám bízták. Voltak ügyfelek, akik közvetve is ragaszkodtak ahhoz, hogy ne a többi szövegíró írja meg a tartalmaikat, hanem én. A munkásságom egyik fontos állomásaként 2019-ben elindítottam szövegíró vállalkozásomat, a Szövegműhelyt.

A “MÁSSÁGOMBAN” REJLŐ TITOK

Szeretem sajátos nézőpontból szemlélni a világot

Pici ellentmondás, ami kiemel a szövegírók sorából: igazi művészlélek vagyok, intuitív módon, a megérzéseimre hagyatkozva írok, a bohém művész típusokkal ellentétben viszont a tudatos tervezésben is erős vagyok – ez a kettősség tesz sikeressé a munkámban, s adja meg a Szövegműhely esszenciáját.

Az egyik legnagyobb baklövés, amit elkövethetünk, hogy tervezés nélkül állunk neki kommunikálni. Fontos, hogy tisztában legyünk az aktuális trendekkel, hogy mit szeret a célközönségünk és persze az sem mellékes, hogy mitől zsong be az algoritmus. A szövegek viszont csak akkor lesznek igazán ütősek, ha flow állapotra törekszünk és a megérzéseinknek is teret engedünk írás közben.

SZÖVEGÍRÁS ÉNMÁRKÁBA ÁGYAZVA

MIRŐL & HOGYAN ÍROK?

⋒ erősségek, kihívások személyes történetekben elmesélve (STORYTELLING)

⋒ küldetés és jövőkép középpontban veled és a cégeddel, vállalkozásoddal

⋒ edukáló posztok szórakoztatóan a célközönségedre szabva

⋒ inspiráló tartalmak a fejlődési utadból, saját megéléseidből felépítve

⋒ értékesítő támogató posztok a termékeidre, szolgáltatásaidra fókuszáltan

A hatásvadász szövegíró módszerek helyett a tiszta kommunikációt képviselem.

Az őszinteségnél nincs jobb marketing. Azt vallom, hogy ha képes vagy őszintén mesélni magadról és a munkásságodról, nincs szükség taktikázásra vagy manipulációra.

MEGBÍZÓIMMAL ÉREZZÜK AZ ÖSSZHANGOT

Szabadúszó pályafutásom alatt megfigyeltem, hogy többségében olyan vállalkozók keresnek meg, akik hozzám hasonlóan szívvel-lélekkel dolgoznak, a maguk szakterületén kimagaslót alkotnak, és arra törekszenek, hogy az általuk kínált termékekkel, szolgáltatásokkal valódi segítséget nyújtsanak az embereknek.

Munkám során fontosnak tartom, hogy olyan témákban írjak, amiket a magaménak érzek, hiszen csak így tudom maximálisan beletenni magam. Amiben otthonosan mozgok:

boldog életteremtés | szépségápolás | testi-lelki jóllét | világjárás | otthon- és kertszépítés | környezettudatosság | kreativitás | önmegismerés | spiritualitás | kézművesség

Természetesen más témákra is nyitott vagyok, bármiről szívesen írok, ami valódi értéket képvisel.

ITT IS TALÁLKOZHATTÁL AZ ÍRÁSAIMMAL

PANNON MAGAZIN (életmód, egészség témájú cikkek), SZITAKÖTŐ GYERMEKFOLYÓIRAT (mesék), SZUPERVUMEN (önismereti témájú írások)

A SZITAKÖTŐ C. GYERMEKFOLYÓIRATBAN MEGJELENT MESÉIM:

KALAMAJKA, TEREMBURA ÉS HACACÁRÉ (2015 TAVASZI SZÁM)

MAJSZTER ÉS A NAGY SLAMASZTIKA (2015 TÉLI SZÁM)

TÖKI POMPOS ÉS A HÉT PRÓBA (2016 TAVASZI SZÁM)

TOVÁBBI:

UNDOKZSÁK ÉS A MAKACS ÁLOMKOVÁCS (2017 NYÁRI SZÁM)

CSINNADRATTA, HAJCIHŐ ÉS CSETEPATÉ (2017 TÉLI SZÁM)

Illusztráció: Maros Krisztina